HAY HAY HAY!!! Jeg har været til outlet.

Min kollega og jeg spænede ud af døren da klokken slog 17.00. For om præcis en time lukkede lagersalget for Hay.

Jeg var helt overbevist om at man bare vadede direkte ind i butikken og tog de ting man ville have og så gik stille og roligt rundt. Især fordi lagersalget startede for en uge siden. MEN nej… Der var lang kø da vi ankommer og vi får lov til at vente i ti min. før dørmanden er sød at lukke os ind. Vi får udleveret verdens mindste shoppekurv, jeg får fyldt op på ingen tid. Overvejer at kort sekund om jeg kan have tre kurve på den ene arm, imens jeg propper i den med den anden, men begrænser mig til den ene kurv og hvad jeg kan proppe under armene. Det er jo lidt som drømmeland. Alt er i lyst yndigt træ og pasteller. Så kan man næsten ikke bede om mere. Eller jo… At alt er ned sat med omkring 80 % i forhold til nyprisen. JA TAK!

Så det er altså endt med at jeg har købt for knapt 300 kr. + en gave som jeg ikke lige kan nævne her. Men jeg havde da også tre små poser med hjem og en fyldt taske. Og INGEN idé om hvor mine ny indkøbte ting skal bo, men når Hay ting koster ned til en 5´er  så er jeg altså nødt til at gå på rov. Min søde kollega nøjes med at købe én ting. Det flotteste knage i lyst træ. Havde jeg vidst hvor jeg kunne hænge den henne, var den også kommet med mig hjem. Har faktisk lyst til at tage til det samme outlet igen i morgen. Bare for at købe knager, glas, skåle og klodser som jeg undlod at købe i dag. Suuuk…. Nå, men det får jeg nok ikke lov til, da vi skal til koncert. Så jeg kan kun anbefale at man svinge forbi.

Åbningstiderne er:

Torsdage kl. 10.00 – 18.00
Fredage kl. 10.00 – 18.00
Lørdage kl. 10.00 – 17.00

På Pilestræde nr. 29. Og det slutter på lørdag. De fylder hele tiden op, så der bliver ved med at være fine ting til salg. Der er også borde, stole og tæpper.

 

Dagens køb hos Hay på Pilestræde 29
Dagens køb hos Hay på Pilestræde 29
Hay outlet
Hay outlet

Skriv en kommentar